martes, 1 de junio de 2010

Post reflexo: "Non hai sentimentos"

Ai mia pathy agolada,

é realmente unha pasada

que non te enteres de nada

pero claro, de que me sorprendo?

ti sempre foches moi taimada

e xa pode estar un morrendo

que ti nin colocada

vas facer nada.

Sabes que cando te chamo mix

sinto como se escoitase un remix

pero dos bos, non dos malos

que eses só queda tiralos.

Sabes que faime ilusión

que sexas mix

asi que imaxina a miña decepción

cando te chamas nix.

O meu corazón

estremecese con resignación,

pois mix mola mogollón,

e ó ti non dicilo

case prefería partilo...

Chegou a hora de terminar

así que xa podes ir mixear,

pero non esquezas lembrar

que isto só está a comezar.

Post reflexado aquí.



A foto está sacada desta web.

2 comentarios:

Nicol dijo...

Eii eu tamén vou facer un poema, xa que me retaches, pero añínda nn sei de que o vou facer........

Nicolss dijo...

Que bicho máis peludo co que atopei

era unha cousa increíble pero eu disimulei,

era unha persona ou sería un animal?

eso daba igual.

Disimuladamente pregunteille quen era,

e mirandoo de cerca parecía unha fiera,

solo me contestou que se chababa Utrera.

Parecia ben falado e amañado

pero o que eu non sabía era que tiña moita osadía,

enton pensei porque non chamralle Oso

con esa pelamia e ese desaire seguramente lle fose beneficioso.


FIN XDDDD